Voor z.s.m. indiensttreding zoeken wij (voor minimaal 32 uur per week) een: (Beginnend) Assistent salarisadministrateur
Wij zijn een (salaris-)administratiekantoor en verzorgen voor een gevarieerd klantenbestand binnen het midden- en kleinbedrijf onder andere de salaris- en personeelsadministratie in HR & Salaris Gemak (voorheen Unit4) en in Nmbrs.
Heb jij ervaring met het verzorgen van salaris- en personeelsadministraties, ben jij flexibel, commercieel en heb jij de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen als specialist op het gebied van salarisadministratie, HR en Arbeidsrecht? Dan gaan we graag met je in gesprek over deze functie.
Jouw taken:
· Samen met jouw collega’s van de loonadministratie zorgen voor een tijdige, juiste en volledige salaris- en personeelsadministratie voor onze klanten
· Ondersteunen bij overige loongerelateerde werkzaamheden
· Actieve bijdrage leveren aan zaken/opdrachten die raakvlakken hebben met de salaris- en personeelsadministratie
· Uitvoeren van controles op diverse salarismutaties (met CAO en/of wet- en regelgeving)
· Maken en controleren van proforma-/kostprijs berekeningen
· Signaleren van veranderde wet- en regelgeving en ontwikkelingen op het gebied van salaris- en personeelsadministratie en hierop inspelen
· Beantwoorden van uiteenlopende salarisvragen van collega’s en klanten
· Verzorgen van overzichten en andere personeel gerelateerde kosten
Jouw profiel:
· Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan
· Een afgeronde PDL-opleiding is een pré
· Word en Excel hebben geen geheimen voor jou. Ervaring met Hr & Salaris Gemak en Nmbrs is een pré
· Een analytische blik, oog voor details en een flinke dosis service- en resultaatgerichtheid
· Zowel mondeling als schriftelijk (in Nederlands en Engels) weet jij jouw boodschap overtuigend te brengen, op welk niveau je ook communiceert
· De ambitie om jezelf breed te ontwikkelen binnen het vakgebied salaris- en personeelsadministratie en arbeidsrechtelijke zaken
Wat bieden wij?
· Prima begeleiding en opleidings-, ontplooiingsmogelijkheden
· Plezierige, informele werkomgeving met fijne collega’s
· Een zelfstandige plek in een enthousiast team
· Een aantrekkelijk en marktconform pakket aan arbeidsvoorwaarden
Stuur je sollicitatiebrief met uitgebreide CV naar c.kleton@avanti-poservices.nl of neem contact op met Claudia Kleton, telefoon 0299-421376